Još toga otkrivam ovih dana

Želim

19 December 2011

... radost! Da je stvaram, osećam, pružam... Želim da mi srce pleše... Da naučim da mu sviram, i da ga pustim da uživa... čista sreća...



ZAZ - Ja želim
Ako mi date apartman u Ricu, ne želim ga
Šanelov nakit, ne želim ga
Ako mi date limuzinu, šta da radim sa njom?
Ako mi ponudite osoblje, šta da radim sa njima?
Vilu u Neusatelu, to nije za mene
Ako mi ponudite Ajfelovu kulu, šta da radim sa njom?

Ja želim ljubav, radost, dobru volju
Vaš novac me neće učiniti srećnom
Želim da umrem sa rukom na srcu
Hajde da zajedno otkrijemo moju slobodu
Zaboravite sve svoje predrasude
Dobrodošli u moju stvarnost.

Dosta mi je vaših lepih manira, to je suviše za mene
Ja jedem rukama i takva sam kakva sam
govorim glasno i iskrena sam, izvinite me
Hajde da prestanemo sa licemerjem, meni ga ponestaje
Dosta mi je besmislica
Pogledajte me, čak nisam ni ljuta na vas, ja sam jednostavno takva

Ja želim ljubav, radost, dobru volju
Vaš novac me neće učiniti srećnom
Želim da umrem sa rukom na srcu
Hajde da zajedno otkrijemo moju slobodu
Zaboravite sve svoje predrasude
Dobrodosli u moju stvarnost!
prevod preuzet odavde

0 comments:

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.